فرمت فایل دانلودی: .rarفرمت فایل اصلی: pptxتعداد صفحات: 51حجم فایل: 1340 کیلوبایت قیمت: 5500 تومانتوضیحات:
پاورپوینت (اسلاید) ارائه کلاسی با موضوع استاندارد مدیریت کیفیت ایزو 10002، در حجم 51 اسلاید، همراه با نمودارها و فرم های مربوطه.
فایل مورد نظر پاورپوینت مربوط به استاندارد ایزو 10002 یا استاندارد رضایت مشتریان و خطوط راهنما برای رسیدگی به شکایات آنها است. در این فایل ابتدا مشتری و رضایت مشتری تعریف شده و سپس iso10002:2004 نعریف و اصول آن بیان شده است. نهایتا مثال نمونه بیان شده است.
فهرست مطالب:
مشتری کیست
شاخص های رضایت مشتری
فوائد افزايش وفاداري مشتري
هفت گام براي پاسخگويي به شکايات
متن استاندارد 10002:2004 ISO
مقدمه
دستاوردهاي اجراي فرآيند رسيدگي به شکايات
بررسي بندهاي استاندارد 10002:2004 ISO
هدف و دامنه کاربرد
منابع قانوني (ارتباط با استانداردهاي iso9004 و iso9001)
اصطلاحات و تعاريف
اصول راهنما
BPM ) Business Process Management Review)
ساختار رسيدگي به شکايات
طرح ريزي و برنامه ريزي
اجراي فرآيند رسيدگي به شکايات
نگهداري و بهبود
نمونه اي از اجراي ايزو 10002 در شركت .
.

پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
درباره این سایت